دوشنبه ۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۵:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: کتاب دروغ یا درمان نوشته سیمون سینگ و ادزارد ارنست با ترجمه محمدرضا توکلی صابری از سوی انتشارات «مازیار» راهی بازار شد.

کتاب دروغ یا درمان

كتاب دروغ يا درمان در 5 فصل نوشته شده است و نويسنده‌هاي اين كتاب تلاش كرده‌اند تا به واقعياتي در رابطه با طب سوزني، هوميوپاتي، كايروپراكتيك درماني و طب گياهي بپردازند.

در واقع كتاب دروغ يا درمان به بررسي اثربخشي بيش از 30 روش دارويي و درماني مي‌پردازد كه همگي ادعا مي‌كنند اثرهاي درماني دارند. دكتر ادزارد يكي از 2 نويسنده كتاب كه اولين استاد طب مكمل در جهان است نتيجه بيش از بيست سال تحقيق و بررسي خود و صدها پژوهشگر مسائل پزشكي را در جهان در مورد رشته‌هاي مختلف طب مكمل به زباني ساده در اين كتاب ارائه داده است.

فايده اين كتاب اين است كه كارآيي و اثربخشي اين روش‌هاي را كه در آزمايشگاه‌ها و بيمارستان‌ها و مراكز تحقيقاتي معروف دنيا با روش‌هاي علمي اثبات شده به زبان ساده در اختيار خواننده مي‌گذارد و نشان مي‌دهد كه كدام روش‌ها موثرند و كدام روش‌ها بي‌تأثيرند. نويسندگان با استفاده از مثال‌هاي تاريخي علت رويكرد جوامع مختلف را به طب مكمل نشان مي‌دهند.

نويسندگان اين كتاب تلاش كرده‌اند تا حقيقت را در مورد «شربت‌ها، لوسيون‌ها، قرص‌ها، سوزن‌ها و انرژي‌دهي» كه فراي حوزه طب مرسوم است را آشكار كنند.

کد خبر 314543

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ادبیات و کتاب

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha